درباره اصطلاحات ایمیل مارکتینگ email marketing بیشتر بدانیم:

ایمیل مارکتینگ مهم ترین و با ارزش ترین قسمت بازاریابی اینترنتی می باشد. برای اینکه بخواهید از این ابزار تاثیر گذار به آسانی استفاده کنید و نتایج سریع آن را در کسب و کار اینترنتی خودتان ببینید بهتر است با اصطلاحات آن آشنا شوید تا در آنالیز گزارشات ایمیل مارکتینگ دچار مشکل نشوید، همچنین این امر روی ایمیل های بعدی شما تاثیر گذار خواهد بود.

Open Rate

Open Rate همان نرخ باز شدن ایمیل های ارسالی محسوب میشود که اصولا به صورت درصد% نمایش داده می شود و در ریز گزارشات ایمیل مارکتینگ به صورت عددی هم نشان داده می شود، در گام اول همیشه باید هدف ما بالا بردن open rate باشد تا بتوانیم به گام دوم برسید، متاسفانه حتی سایت های بزرگی که لیست های بزرگی از علاقه مندان کسب و کار خودشان دارند نرخ باز شدن ایمیل هایشان در حدود 3-6% هست که بسیار پایین است و باید روی آن به خوبی کار شود تا به نتایج بهتری برسند.

Click rate چیست ؟

Click rate نرخ کلیک شدن بر روی لینک های درون ایمیل است و عدد های نمایش داده شده مقابل این عنوان درست مانند نرخ باز شدن ایمیل ها است، اما این نکته را بدانید که نرخ کلیک شدن روی لینک های سایت پس از Open rate بسیار مهم می باشد و شما باید کاری کنید این نرخ هم بالا برود.

چون تعداد اشخاصی که بر روی لینک های ایمیل شما کلیک می کنند، همان هایی هستند که به صفحه مورد نظر شما در سایت  (landing page)می روند و در نهایت یک عکس العمل خاص را انجام خواهند داد، این عمل خاص می تواند خواندن یک مقاله باشد که می تواند برای سایت شما ترافیک ایجاد کند و در نهایت روی رتبه سایت(پیج رنک) شما تاثیرگذار باشد و یا اینکه معرفی یک محصول جدید در سایت شما باشد و یا هر عمل دیگری.

...ادامه مطلب در پست بعدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.