اچ پی ۴ کامپیوتر رومیزی جدید را معرفی کرد

امروزه دیگر کامپیوتر های رومیزی در مرکز توجه شرکت های سازنده نیستند، چرا که بیشتر انرژی و فکر آنها برای طراحی و بهبود و بازاریابی لپ تاپ ها و نمونه های هیبریدی با ضخامت کم صرف می گردد و از آخرین باری که دیده بودیم تولید کننده ای ۴ دستگاه رومیزی جذاب و خوش ساخت را همزمان به بازار معرفی کند مدتها گذشته بود؛ حتی با وجود اینکه نسبت قدرت-به-قیمت در دسکتاپ ها مقرون به صرفه تر است و عمر محصول نیز به دلیل قابلیت ارتقا به سادگی قابل مقایسه با دستگاه های قابل حمل نیست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اچ پی برای مجموعه ی «بازگشت به مدرسه» ی خود در سال ۲۰۱۵ سه کیس جدید تدارک دیده که تقریبا همگی طراحی کوتاه تری نسبت به کیس های معمول دارند. همچنین یک دستگاه All-in-One نیز ارائه شده که کاملا حال و هوای آی مک های اپل را در ذهن تداعی میکند.

کیس Pavilion اچ پی با وجود قیمت ارزان خود گستره ی متنوعی از رنگ ها را برای انتخاب در اختیار کاربر قرار میدهد، سفید، آبی، نقره ای، و قرمز از جمله آن ها هستند که پنل جلویی کیس شما میتواند به یکی از آن ها مزین باشد. این پنل پلاستیکی از الگوی طراحی مشبک بهره برده و برخی از درگاه های دستگاه و درایو نوری به زیبایی درون خط عمودی وسط آن استتار شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.